Despre mine







    Mă numesc Beznea Gabriela Andreea. Cel mai bine mă definesc prin identitatea mea de gen şi cea profesională: sunt femeie şi sunt studentă la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, specializarea Psihopedadogie Specială, anul II. 
   Am trăit şi simţit asta. Am învăţat. Pentru ca să pot transmite mai departe, pentru ca oamenilor să le fie bine cu ei înşişi, dar şi cu alţii; pentru ca oamenii să se cunoască, să se accepte sau să se transforme; pentru ca oamenii să fie fericiţi.
   Deși am lucrat cu persoane foarte diferite – de la copii la adulți, de la persoane cu boli somatice sau tulburări emoționale la persoane dornice să se dezvolte, să aibă o viață mai bună, motto-ul meu a fost “indiferent de situația persoanei, poate să-i fie mai bine”, iar eu am fost privilegiată să contribui la acel mai bine.
    Am ales să merg pe acest drum deoarece știu că sunt multe persoane care suferă din cauza problemelor emoționale și care ar putea avea multe beneficii dacă ar primi ajutor. Cred că indiferent de situația în care ne aflăm felul în care gândim poate să ne ajute sau să ne agraveze situația.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tehnologiile asistive.

Ce întelegem prin noile tehnologii?

Noile tehnologii în educația secolului XXI